alla <3 dag vid hockey riknken !

HeyHey :) 
Nu sitter jag & kollar på tåg på Saras dator, ska nämligen till karlskoga i helgen. 
Men efter som att jag är så himla dålig på att göra saker när jag ska, så måste jag sitta å skriva om den där fucking balett historian till typ 12 när den ska vara inne.....  Så åker vid sju i morgon.
Som straff från min mamma å bror så måste jag kolla på hans hockey träning i morgon kväll. På en lördag. På den stora dagen alla hjärtans dag, inte för att jag tycker den e så stor men.
Efter som man e singel så skulle de nog inte hända så mycket endå. En väldigt söt & underbar person tänkte faktist lagga en romantisk middag till mig, men ja var tvungen att säga nej :(  sorry sara!
Nu ska jag ska jag vara lite social med sara och anna igen ;)
Ha det så bra, Puss &hej <33 

Kommentarer
Postat av: sara celaya

DU ÄR INTE ALLS SINGEL JÄVLA FJÄRT!...but i love you söndeer ändå :)<3 du sitter och gråter breve mej och ropar adam (?) jaja får ta den där middag nån annan gång ;D<3<3<3<3

2009-02-13 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0