Stackars tant.

Hur FAN kan man råna en tant...
I går när jag skulle åka hem med bussen kollade jag ut genom fönstret och ser en liten kille som pratar med en tant medans en äldre man tar hennes plånbok ur hennes väska. Busschaffören såg det med och stanade bussen, killarna blir rädda och släpper plånboken och springer där ifrån. Jag tyckte så jävla synd om tanten hon grät nästan och var jätte rädd.
Kan dom inte i allafal gå på någon som kan försvara sig.
Och det var liksom en kille som kanske var 10år eller något, och håller redan på med sånt.
 Alla barn ser ju  vuxna som förebilder, och jag  vet inte om det var hans pappa, men om det var så så är det hur hämst som hälst. Tänk att bli uppfostrad med att sno plånböker av tanter, tänk då om två år å tänk då när han är vuxen kommer han göra samma sak med sinna barn då? Antagligen... Och de e hemst !
    Ska plugga lite nu! Puss &Kram  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

först stavar du hämst sen hemst DET HETER HEMSKT

2009-08-17 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0