Min Barnkalas helg..

Hella min helg har gått ut på barn kalas käns det som !

Fedagen egnades åt att plugga hos Sara, sollentuna sara som hon nu får heta är min ängel !!
Hon hjälpte mig med alla mina stavfel å tro mig de var många. men skickade i alla fal in det i tid :)
Sen tvingade Sara mig å sova hos henne, de var mys. förutom att jag hostade sönder å väkte typ hella hennes familj.
 
    Lördag skulle jag gå upp 05.00 men min klocka ringde inte så vaknade av ett hostanfal vid 7 så fick ta ett senare tåg. sen kom mamma å lilebror å hämtade mig vid tåget :)
Efter det egnade jag antal timmar åt att göra 25 godis påsar, och jag var fett inne i det med, de blev hur fint som hälst.
Sen sov jag lite innan  vi åkte till kristinehamn, för å kolla på brors hockey träning. boring.... med han var fett duktig :)
sen slutade kvällen med melodifestivalen mys och lite djupt snack om min syn på gud med ken.
   
  Söndag vaknar första gången kl 7 av min bror men efter lite kärleksfult syskonbråk fick jag sova vidare. Vaknade där efter vid 11 eller något. Sen blir det massa fix till kalaset, massa ballongblåsande, massa bakande och till slut kom det massa barn :)  Det var kul faktist åt korv, lektelekar, sjöng lite, tårta, och sen kom ju trolkaren daniel kane också. (som förövrigt var riktigt duktig) 
Den söndags kvällen var de ju meningen att jag skulle åka hem, men det blev knas så fick åka i dag innan skolan.
    Puss &hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0