Lite gnäll på kvällen!

Hey :D Baletten var jätte bra, även fast mina hostanfal förstörde stämningen i bland.
Sitter just nu hemma och är jätte stressad, vill bara springa runt!!
Vi ska lämna in en text om balett historia i morgon och ja har knappt på börjat det. "Typist mig" :S
Så ja jag borde verkligen inte skriva men de gör jag en då :P hihi 
  
Alexandra e desperat,
Alexandra vill shoppa,
Alexandra har inga penger,
Alexandra e ledsen....

Måste säga GRATTIS till lille bror Adam i dag med, ska hem å fira min gullunge i helgen.
Jag är ledsen! alla mina pengar tog slut i helgen.
Jag och Sara hängde med Mörk hem till Mora, för att fira Madde en annan tjej i vår klass.
De var fett kul de var mycket snö :D:D Vi åkte skotter och lekte masssssor i snön.
Sen var vi så klart på  Maddes 18års fest de var nice de med :)
Men söndagen var inte så lyckad måste jag säga, när vi skulle åka till bussen glömde ja min mobil "typist mig" så de blev att stressa.. sen när vi åkt bussen en halv timme kanske stanar den i en timme för någonting var trasigt, efter att bussen gått i gång åker vi kanske en kvart till nästa stopp å då var dören trasig... fyy på swebuss!
Resan tog typ 7 tim, inte bara med de vi satt längst bak bussen var proppad med folk å de var fett varmt... Sitta klagomålet kommer här.
 När jag kom hem till Sara sen aldeles för sent  upptäker jag att jag är sjuk med :(

fy nu vart ja arg så ska plugga lite tror jag :P
Puss &Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0