Första inlägget då :D

Ja, det är nog en dag som den det är meningen man ska börja blogga. Ligger själv och sjuk hemma hos sara, &tycker almänt synd om mig själv.
Så vad ska man skriva i de första inlägget då, lite om mig å mitt liv kanske..
... Jag är en tjej på 16år, går ettan på fryshuset danslinje.
Jag är uppväxt i karlskoga med min familj (mestmedmammi) men bor nu mera i mälarhöjden i stockholm. Jag bor inneboende hos ett par, men ägnar den mesta tiden hos kompisar.
Min familj som ja inte träffar så ofta nuförtiden består av, Min mamma, bror David 14, Bror Adam 8. Min Pappa, Bror isak 7, Syster Sara 3mån, sen pappas fry Jenny.  Det var min stora familj :) 
 
  Det var lite om mig vi får hoppas på att de kommande inläggen är lite med intressanta .

Ha det bra/ Alexandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0