Varje dag...

Varje dag en tanke födds för dig. 
Varje dag kommer ett minne tillbaks.
Att du fanns där gjorde att jag kände mig trygg, kände mig stark.
   Allt jag vill är att göra dig stolt.
Vill kunna ringa dig & få dina råd.
Du har hjälpt mig att bli den person jag är i dag.
Du har alltid givit meg den hjälp jag villjat ha.
Min största önskning är att få dig till baks.

  Morfar jag vill tacka för allting du gjort för mig och för alla andra.
& jag hoppas verkligen du är på den platsen du förkännar, på den finnaste platsen man kan hitta.
Du är verkligen en förebild för mig, du har följt dinna drömmar och nästan alltid gjort de rätta.
R.I.P jag älskar dig av hella mitt hjärta !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0